آندانا و آرشیداآندانا و آرشیدا، تا این لحظه: 20 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آریا کوچولوآریا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
قصر قشنگ ماقصر قشنگ ما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

ღدوتا دخمل دوقلوღ

خواب و کتاب! (آندانا)

1394/3/3 14:14
نویسنده : andanaღarshida
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلآاااااااااااااااااااااامــــ 

اول بگم که بنده آندانـــــا هستم چشمک

آرشیدامثل همیشه خوابــــه ... شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک خواب آلو,شکلک خوابالود,شکلک خواب,شکلک خمیازه,,get cute,smiley funny,get lazy,get sleepy,get more sleep,smiley yawn,,الحصول على لطيف,مبتسم مضحك,الكسل,الحصول على نعسان,الحصول على مزيد من النوم,م

کلا همیشه خوابه.....شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک خوابالو,شکلک خوابآلود,شکلک خواب,,get cute,smiley funny,smiley Khvabalv,get sleepy,get more sleep,,الحصول على لطيف,مبتسم مضحك,مبتسم Khvabalv,الحصول على نعسان,الحصول على مزيد من النوم,

جمعه ها من همیشه تا ساعت 9/5 خوابم ولی اون تا 12 :| شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک شب,شکلک خواب,شکلک رخت خواب,شکلک خوابالو,شکلک خواب آلود,شکلک پتو,شکلک ماه,شکلک عجله,,get cute,smiley funny,smiley Night,get more sleep,smiley bed,smiley Khvabalv,smiley sleepy,smiley blanket,sm

ولی یه چیزیو اعتراف میکنم............!

من شبا ساعت 9 میخوابم...

اون تا 12 داره کتاب میخونه ......! 7.gif

همشم کتاب داستانای مسخره

من که میگم بهترین کتابا ، کتاباییه که نویسندش آنتونی هوروویتس یاشه میخونم!!!!11.gif

مثلا نمونه هاش : گورستان - ستاره ی شیطانی 

خیلــــــــــــــــــــــــــــــــی جالبه اگه پیدا کردین حتما بخونید love

خب من باید برم بــــــــایشکلک مسافرت,شکلک خداحافظی,شکلک بغچه,شکلکه توریست

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

رویــــا
4 خرداد 94 13:05
اندانا جونم به نظرت کتابایی که گفتی یکم ترسناک نیستن من نخونده ترسیدم یه بوس ابدار از روی ماه اندانا و ارشیدای گلم و یه بوس سواااا برای اریا خان گلللل.
Ah♫ng
4 خرداد 94 16:33
سلام شما گفتيد كه دومي رو مي خواين ديگه نه؟ خب من مي سازمش بعد هم ميام توي وبتون و كدشو بهتون مي دم
Ah♫ng
4 خرداد 94 16:33
اونوخ نوشته ي روش چي باشه؟ ( بايد اينگيليسي باشه)
Ah♫ng
4 خرداد 94 17:16
متاسفم متنتون زياده مگر اين كه يك بار بنويسم آندانا يك بار آرشيدا