آندانا و آرشیداآندانا و آرشیدا، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
آریا کوچولوآریا کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
قصر قشنگ ماقصر قشنگ ما، تا این لحظه: 9 سال و 5 روز سن داره

ღدوتا دخمل دوقلوღ

بعثت حضرت محمد مصطفی

1394/2/26 14:46
نویسنده : andanaღarshida
210 بازدید
اشتراک گذاری

مبعث رسول اکرم رو به همه دوستامون تبریک عرض میکنیم :)

اشعار عید مبعث, شعر مبعث پیامبر

یا ایها المدثر

از سال‌ها عزیمت

گویا که آمدی تو!

سردی ز چیست آخر؟

می‌لرزی از چه احمد؟

این بار آمدی تو!

این بار گو چه دیدی

در حال روزه‌داری

وقت نماز آری؟!

این بار گو چه دیدی؟!

این بار آمدن نیست

این بار فرق دارد

انگار رفتنی شد

چشمان برق بارد

انگار آشنایی می‌خواندت محمّد

می‌گویدت صدا با

آرامشی مؤثر

برخیز ای محمّد

یا ایها المدثر

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

گلبرگ
26 اردیبهشت 94 14:53
سلام دخترا من 10 سالمه و يك داداش 7 ساله دارم مي خواستم بگم لطفا به ما سر بزنين راستي من هميشه وقتي 4-5 سالم بود مي رفتم جلو آينه مي گفتم:«سلام خواهر دوقلوي من!»
گلبرگ
26 اردیبهشت 94 14:55
قصر شما دو روز سن داره كلبه ي ما 9 روز سن داره
گلبرگ و بنيامين
26 اردیبهشت 94 15:38
سلام من همون گلبرگم اين دفعه با داداشم بنيامين اومدم لطفا به اين وبلاگمونم سر بزنيد راستي يك در خواستي داشتم ازتون شما مي تونيد دوست مجازي من بشيد؟ ممنون مي شم زود تر بگيد كه لينكتون كنم
فی فی
27 اردیبهشت 94 16:47
وبلاگ قشنگی دارید دوقلو ها ای کاش یه عکس از خودتون می زاشتید خخخخ خلاصه در یک کلمه بگم وبلاگ قشنگی دارید مر20+10 متاسفانه من وبلاگ ندارم اما سعی می کنم بهتون سر بزنم. خدا حافظ دوقلو ها خخخخخ و اما جمله آخر :لطفا عکس از خودتون بزاریدخــــــخـــــخـــــخــــــخـــــخ **********بــــــــــــــــــــــای**********
مامان آنيتا
29 اردیبهشت 94 16:45
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
andanaღarshida
پاسخ
چشم
پریسا
4 خرداد 94 16:19
سلام عید شما هم مبارک .وبلاگ خیلی قشنگی دارید. به منم سر بزنید.
پریسا
4 خرداد 94 16:21
من پریسا هستم 12 ساله . خوشبحالتون دوقلویید. لطفا عکستون رو بذارید.